سوتیهای شهری شهرستان پیشوا

بررسی برخی اعمال ادارات و ارگان های شهرستان پیشوا

سوتیهای شهری شهرستان پیشوا

بررسی برخی اعمال ادارات و ارگان های شهرستان پیشوا

جلیل آباد و نقش نیروی کارآمد

فرماندار پیشوا: خدمات زیربنایی در روستاهای بخش جلیل آباد فراهم شده است

فرماندار پیشوا: خدمات زیربنایی در روستاهای بخش جلیل آباد فراهم شده است

دکتر ملکوتی خواه در بازدید از روستای قشلاق جلیل آباد از نزدیک مسائل و مشکلات این روستا را بررسی و دستورات لازم را جهت تسهیل و رفع مشکلات صادر نمود.

به گزارش پایگاه خبری پیشوا؛ فرماندار پیشوا با اشاره به رونمایی از سند توسعه روستایی توسط رئیس جمهور، گفت: تلاش داریم با حمایت‌های اقتصادی فرهنگی و فراهم آوردن تمامی خدمات مطلوب به روستائیان، زمینه ماندگاری مردم در روستاها را فراهم کنیم تا بتوانیم علاوه بر توسعه روستاها، سرانه تولید را هم بالا ببریم.

ملکوتی خواه افزود: دلیل عمده مهاجرت روستاییان به شهرها، ضعف اقتصادی و کمبود درآمد آنها است که در این سند شرایط ارائه خدمات معنوی و فرهنگی به روستاییان که رسالت اصلی دولت تدبیر و امید به حساب می‌آید، لحاظ شده است تا روستاها به قطب تولید در کشور تبدیل شوند.

وی محرومیت زدایی از روستاها را اولویت اصلی برنامه ها عنوان کرد و بیان داشت: خدمات زیربنایی برای روستائیان بخش جلیل آباد فراهم شده و درآینده نزدیک، سازندگی، عمران و آبادانی روستاهای این بخش با همکاری دهیاران به اجرا درمی آید.

فرماندار شهرستان پیشوا افزود: تردیدی نیست اگر خدمات و امکانات رفاهی به درستی در محل روستا ارائه شود، روستاییان تمایل کمتری به حضور در مراکز شهری پیدا می کنند و این موضوع از مهاجرت های بی رویه جلوگیری خواهد کرد.

ملکوتی خواه بهسازی معابر روستایی را در راستای کاهش مشکلات روستاها دانست و گفت: تحقق بهسازی روستایی آثار مطلوبی به همراه خواهد داشت تا کمترین مشکل را در روستاها شاهد باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.